Inlägg nr. 99 - Hunger Games


The hunger games, Catching fire och Mockingjay av Suzanne Collins
Dessa böcker har jag spenderat helgen åt att läsa. Jag blev helt sucked in, inte en chans hade jag. Jag kan ännu inte sortera mina känslor och tankar om böckerna tillräckligt för att kunna skriva en review, men jag kan i alla fall säga att de var viktiga. Och bra. Mer än bra.

Filmen är beräknad att komma i mars. Och jag VET, jag vet att det är en filmatisering av en bok, men det HAR hänt att jag gillat filmatiseringar mer än böcker. Inte för att jag hoppas att jag kommer göra det, eller jo, lite, för jag måste få uppleva den här fantastiska historien igen, på nytt. Annars kanske jag kvävs.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaa jag har varit i London 2 ggr innan ^^ looves it. Spec Camden. Ganska galet att bo på gångavstånd in till Camden då... häääh :P

Du har varit i London va??



När jag hämtade upp yngsta tjejen på skolan igår, såg jag en pappa som hade Hunger Games i handen! haha!

2011-12-01 @ 10:26:25
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0