Rant nr. 88 - Mer bokbomb


er. så anledningen att jag skriver det här är för att jag vill, i framtiden, ha koll på vilka böcker jag läst. och vad jag tyckte om dem, at the time.
emma har jag läst innan. den är söt och rolig. enough said.

lite hemsk. kan man bli mer galen på en bok. jag fattar inte riktigt att jag klarade av att läsa hela, såhär i efterhand. men den var entrancing och svår att lägga ner. slutet överraskade mig, australien-biten iaf.

abc: helt okej bok. men två böcker av agatha christie räcker, fler ska jag inte köpa.
death: läste den förstås för doctor who. jag gillade, fast de känns lite som sherlock holmes, utan lika mycket logik.
dorian gray: captivating. inte svårläst. den var bra och häftigt med så många citat man kände igen, speciellt i början.
gatsby: häftig. eftersom jag var säker på att jag aldrig skulle läsa den blev jag positivt överraskad. vet ej om jag ska läsa igen, om jag gör det, blir det för att analysera.
tenant: lite hemsk. men häftig. bronte är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0