Rant nr. 15 - Gamla anteckningar och Chase

Hej allihop!


"I can't keep chasing you forever!", says Chase. bara jag som tycker det är kul? : )

Jag hittade några gamla almanackor som jag bläddrade igenom. Jag gjorde saker tillsammans med Sara (Kanin) hela tiden innan, tydligen. Hm, vi var bra vänner, undrar varför vi slutade umgås : /

Upptäckte också att jag skrev upp allt, verkligen allt!

Solis var på Åland den 18-20 juni år 2007. Bäver åkte till Prag den 3-10 juni år 2007...
Varför jag skrivit upp sånt här? Ingen aning!

Har för övrigt också hittat en anteckning "Catahya IRL - Uppcon" Sen när Uppcon är en del av föreningen Catahya har jag ingen aning om... : P

Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Sara

eller hur XD en av mina nya favoritgenrer skulle jag tro^^

2009-05-25 @ 21:34:39
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0