Rant nr. 13 - Hur hinner man med allt?

Kvar att göra innan jag åker hem till Uppsala igen:

  • Träffa farmor
  • Lämna tillbaka Ammos böcker
  • Claima hälften av Brieosten som ligger hos Ida
  • Lämna tillbaka pappas CD-skivor
  • Träffa Fia
  • Hämta fiol?
  • Gå på Majas utställning
Sen ska det också hinnas med att spela klarinett och äta pizza samt röra lite på sig... Nåväl, det löser sig väl : P

Idag har jag övningskört en massa, skönt, börjar närma sig slutet... Måste få med mig teoriböckerna hem från Uppsala i sommar dock!
Har kollat på House idag. Säsong 5... Det är säsong 4 de visar på TV nu och Elin och jag följer dem varje tisdag... Blev lite spoilad när jag började på femman... Men, men, det är intressant hur som helst! Och jag är inte så kräsen.

Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ganska hemskt när man pluggar, man hinner ju inte med att läsa vanliga böcker, så i sommar så!;) ja det är jättehemskt att plugga, särskilt när man ska kunna typ allt som händer i kroppen^^

2009-05-24 @ 20:03:44
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: ica

mm, sant >.< ja, usch, jag skulle aldrig kunna plugga till sjuksköterska.. är det det som du pluggar till? jag tycker du är modig!

2009-05-24 @ 23:59:30
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0