Rant nr. 10 - Ammo, hamster och Guitar Hero!

Igår åkte jag till Småland. Klant som jag är av naturen så glömde jag kameran i Uppsala, därför kommer det bli lite dåligt med bilder. Synd, eftersom jag tänkte fota mina första försök med fiolen imorgon!

Iaf, resan började med tåg från Uppsala (well, om man ska vara noggrann så började den väl med buss eller när jag gick ur lägenheten men eftersom ingen av oss här är noga med detaljer så struntar vi i det, right? : P).
Jag stod längst fram i raddan av folk som ville in i samma tågvagn som jag, och när dörrarna öppnades för att släppa ut de som skulle av så, vem, stod längst fram, om inte Yume!

Snacka om glad överraskning.

Sen träffade jag några fler människor, typ Joel från min gymnasieklass med fler. På hela taget gick resan bra, men shit var man trött och däckade när man kom fram!

Imorse vaknade man av en halvmardröm (har drömt jättemycket mardrömmar så sistone, fattar inte varför... : /) men runt 12 stack jag iväg till Ammo! Asnajs att träffa den människan igen, någon som man verkligen saknat. Även om jag naturligtvis saknar alla Tranås-människor när jag är away! <3

Iaf, Ammo och jag beundrade Ammos nya hamster, Ash, förkortning för Ashley (tror jag?), askgrå söt sak <3 Jag hade lagt upp bilder på den om jag haft min kamera *calamity!*
Sedan kastade vi hamster! Nej, vi kastade inte Ash, vi kastade en gosedjurshamster som Ammo hade och lekte leken "kasta gris" (om ni känner till den?) fast "kasta hamster" istället XD lame, right? jag förslorade 4 gånger av 4. Men det gör inget, för Ash är ändå mer hamster än jag!

Eeh, ja, sedan tittade jag på när Ammo spelade något nice spel på datorn, kommer inte ihåg vilket det var, vi satt ute och fikade och sist spelade vi Guitar Hero! Fett nice!

Undrar om jag kan övertala Elin att införskaffa ett sådant... Finns så många spel jag vill spela!

Dessutom "snodde" jag Ammos Gravitationböcker... Äntligen får man läsa ut dem! Ska bli nice. Måste bli klar innan tisdag bara. Well, det ska nog gå!

Well, ja... Mamma ropar, ska äta! Eh-hehe! Hungrig, inte ätit idag så...
Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0