Rant nr. 24 - Solis, Nora och chill <3

Jag har haft ett par jättetrevliga dagar. I tisdags, efter att tentan var klar så kom Solis hit. Well, han kom en bra bit efter att tentan var klar faktiskt... Men ändå!


Sen kom Moffs förbi (jag fick ingen bild av henne :<) och sen kom Powie och Sara, som jag inte kände sedan tidigare.
Vi tittade på filmen "21 gram" som var en väldigt förvirrande, men trots det väldigt bra film. Tyckte jag iaf

Andra saker sm hände var tedrickande och det obligatoriska "klä ut Solis till flicka" som jag tyckte blev lite bättre än vanligt. Mest eftersom han fick peruk på sig. Han är så söt som flicka <3 Sedan födde han barn också...

Iaf, på onsdagen så sov Solis till typ sent, så jag gick upp och satte mig och kollade på Nodame medan jag väntade på att han skulle vakna. Nodame <3


Till slut så vaknade han och då gick vi ut och satte oss på en filt i "parken". Det var ömsom sol, ömsom blåst och på det hela taget väldigt mysigt. Sen kom Nora och hon-som-jag-glömt-bort-namnet-på (förlåt!). Det var fett med chill och najs.



(Jag har en större version av den här, Nora, om du vill ha ^^)

Mm, riktigt nice. det hände inte så himla mycket mer, men det här räcker, right!? : )

Idag ska jag dricka te för att bota min stackars hals (håller på att bli förkyld, troligtvis på grund av blåsten i onsdags...), samt att jag ska städa, diska och tvätta. Hemmafru med andra ord!! :3

Hoppas ni alla mår bra!
Enjoy!


underbar cosplay much!?

Kommentarer
Postat av: yume

ååååååååååååh, 3 pack of underbara folks :*

2009-06-05 @ 13:55:04
URL: http://yuniku.blogg.se/
Postat av: ica

you BET det är underbara folks! <3 saknades bara dig också...

2009-06-05 @ 16:01:32
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Tass

Ow, låter wunderbar! : )

2009-06-08 @ 15:06:34
URL: http://nullstorm.r00t.la
Postat av: ica

you bet : )) det var najs

2009-06-09 @ 17:31:53
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Solstickan

Det var sjukt awesome. : D O nu har ja en son åsså pga dedär. Powie alltså.

Men.... varför måste jag alltid bli flicka? xD Hihi

2009-06-23 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0