Rant nr. 64 - Maria och Taylor Lautner.

De senaste veckorna har jag börjat med något som är rätt pinsamt: jag blandar ihop åldrar.

Ända sedan vi var och såg New Moon så har det flera gånger hänt att jag, Jenny och Maria börjat diskutera Taylor Lautner. Då Jenny flera gånger undrat hur gammal han är så har jag glatt sagt:

"Han är lika gammal som Maria, -93:a!"
Vilket är VÄLDIGT lustigt. Till att börja med är Taylor Lautner inte -93:a, han är -92:a, vilket jag vet! Så jag förstår inte varför jag säger så... Som punkt pinsamt nummer 2 är att Maria är ett år yngre än jag. Det vet jag väl och det faktum att jag säger att hon är -93:a borde betyda att jag är -92:a. Och det är jag rätt övertygad om att det stämmer inte. Nej, hon är -90:a och jag behöver en hjärnundersökning.

Tack för mig.
Enjoy!


Love y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0