Rant nr. 47 - Yay för värdelösa blogginlägg/Top 10 favourite YouTubers

Ehr... Right, so here we go!

Topp 10 bästa YouTube kanaler!

Nummer 10:


Nigahiga. Ja, jag vet vad ni säger! "Omg, Ica, du kan ju inte ha number 1 most subscribed to på tiondeplats!?" Ja, okej, förlåt, men två hawaaianska(!) asiater som står och kastar en boll mellan varann och slår varann medan de låtsas vara "emo" är inte okej humor i mina ögon. Så då jag gillar deras movietrailers så får de i alla fall en plats på listan!

Nummer 9:

HotForWords. Jag tycker om ords ursprung, okej? Det här är en kanal som jag subrscribar och unsubscribar på hela tiden. Jag unsubscribar pga äckel, men jag är för nyfiken på orden hon förklarar, så det slutar alltid med att jag följer henne ändå!

Nummer 8:

thecomputernerd01. Randomness på hög nivå. Meanwhile hans "pratvideor" är lite dull så är hans musikvideor helt fantastiska!

Nummer 7:

ijustine. För att alla gillar kändisskvaller! Och roliga musikvideospoofs!

Nummer 6:

tokenblackchick. ironi och nyheter! us like!

Nummer 5:

thewinekone. Random madness! Han är obehaglig och läskig och fullständigt underbart rolig!

Nummer 4:

VenetianPrincess. Vad kan man säga? Number 1 most subscribed to female på youtube! Det räcker väl? Witty humor, vacker och bra röst! Skriver låtarna själv, spelar alla roller i hennes miniserie själv... (vad tusan gör den här tjejen, lägger upp videor på youtube!?)

Nummer 3:

TheStation. Möjligtvis den häftigaste och flummigaste collaboration-kanalen i youtubes historia!

Nummer 2:

sxephil. Underbar snubbe! Honom måste ni kolla mer på!

Nummer 1:

Communitychannel
. Natalie har ni träffat innan. Kärt återseende!

Det var det, och
Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0