Rant nr. 42 - Topp 10 snygga skådespelare/artister

Erh, ni vet vad de säger? Favorit i repris!

TOPP 10 SNYGGA SKÅDESPELARE/ARTISTER!

På plats nummer 10 har vi...

Ryan Higa
Från gruppen Nigahiga, topp 2 mest prenumererade på på Youtube. De har även släppt en film nyligen. (Han spelar Cho Chang i HP-parodin "Harry Potter and the Ooh-something shiney!")

Jag har äran att presentera nummer 9:

Taylor Lautner
Mest känd från sin roll som Jacob i Twilight.

Och nu...Nummer *drumroll* 8!

Jesse Spencer
Ni känner säkert igen honom från allas vår House M.D där han spelar Chase.

Äntligen(!) har det blivit dags för vår nummer 7!

Jackson Rathbone
Vilket namn, jag säger då det! Han spelar Jasper i Twilight.

Nuu--- är det dags för nummer 6!

Matsuda Shota
Hana Yori Dango någon? Liar Game någon? Love Shuffle någon? <3

Och här avlöser asiaterna varann när nummer 5 är...

Jiro Wang
Den taiwanesiske skådespelaren/artisten som har spelat med i bland annat It started with a kiss och For you in full blossom.

Och tiden har gått snabbt än en gång när vi nått fram till nummer 4:

Colin Firth
Den enda på den här listan som är född innan 80-talet. Pride and Prejudice damer och herrar!

Så nummer 3 har vi nu nått fram till och det är:

Skandar Keynes
Ännu ett lustigt namn, mina vänner, och dagens största peddo-varning (i alla fall utseendemässigt). Narnia: Prince Caspian någon?

Så låter vi bli att lämna magins värld när vi hoppar vidare till nummer 2:

Rupert Grint
Från Harry Potter. Hm, nu när jag tänker efter så undrar jag om det ligger något i att på min lista över topp 10 snygga tjejer så ligger hans motskådespelerska (Emma Watson) på motsvarande nummer i listan...?

Och så har vi nått fram till slutet, ännu en gång... Får jag lov att presentera vår vinnare, vår nummer 1!

Yuu Shirota
Spanjor/Japanen från D-boys som gjort sig stor(?) som Tezuka i TeniMyu. (Eller egentligen är han väl mest känd från sin insats i Hanazakari no Kimitachi he...)

Det var allt för den här gången, jag tackar ödmjukast för att ni läst igenom detta (OM ni läst igenom detta) och hoppas att ni kommer göra egna listor(!) som jag kan få sätta ögonen(!) i.

Så...
Enjoy!


win!

Kommentarer
Postat av: Belsam~

Jiro Wang! <3

2009-08-03 @ 19:21:53
URL: http://biscuitofjoy.blogg.se/
Postat av: ica

ofc <3

2009-08-03 @ 21:20:50
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0