Rant nr. 41 - Topp 10 snygga skådespelerskor/artister

Nu är det såhär att jag gjorde en topp fem lista över snygga skådespelerskor på facebook, men tyvärr kom den sig inte riktigt till rätta (eftersom jag glömde bort en massa viktiga mench, samt att jag inte tänte över listan ordentligt!). Därför kommer här den bearbetade, rätta versionen av

TOPP 10 SNYGGA SKÅDESPELERSKOR/ARTISTER!

Vi börjar med en runner-up!

Yoshitaka Yuriko
Spelar en av de viktigaste rollerna i Love Shuffle.

Och nu, på plats nummer 10 kommer... *drumroll*

Ashley Greene
Numer känd från sin roll som Alice i Twilight

På plats nummer 9 har vi:

Julia Stiles
Känd från både det ena och det andra, men jag känner främst igen henne från 10 orsaker att hata dig

Som nummer 8 har vi:

Kate Bush
Sångerska som har gjort en del väldigt häftiga låtar. Youtube människor, youtube!

Som nummer 7:

Jennifer Ehle
Gammal, känd skådespelerska. Jag såg henne nog först i BBC:s Pride and Prejudice

Och nu har vi kommit fram till nummer 6 som är...

Evanna Lynch
Spelar Luna Lovegood i Harry Potter-filmerna. Hon är nice, mench, nice!

Och så, äntligen (eller nåt), nummer 5!

Claire Danes
Hon spelade Julia i Romeo+Juliet och senare är hon känd från Stardust!

Nu är vi på nummer 4 minsann!

Anna Paquin
Hon spelar Rogue i X-men och den så gott som enda kvinnliga karaktären i Finding Forrester.

Vad tiden går snabbt! Mina damer och herrar! Får jag lov att presentera nummer 3!

Natalie Tyler Tran
Från allas vår egen Communitychannel Youtube. Hon spelar (hör och häpna) sig själv!

Var god och applådera fram vår alldeles egen nummer 2:

Emma Watson
Just precis, allas vår egen Hermione, från Harry Potter. Spelar även med i en av mina favoritfilmer: Ballet shoes.

Och så, äntligen, är det dags att presentera vår nummer 1 i den här "tävlingen":

Helena Bonham Carter
Just precis! Jag betvivlar att någon (som känner mig) är förvånad. Mitt nuvarande fangirl-objekt, Bellatrix i Harry Potter-serien, har spelat Olivia i min favoritpjäs Trettondagsafton och mycket, mycket mer...

Så, det var allt för idag, mench! Hoppas ni inte är alltför besvikna och posta gärna era egna listor! Jag vill se dem!
(så har man fått visa sin peddiga sida, iochmed Evanna Lynch och Emma Watson som båda är yngre än jag, och även fått chansen att väga upp peddot i sig iochmed Kate Bush, Jennifer Ehle, Claire Danes och Helena Bonham Carter som alla är väldigt mycket äldre än jag!)

Så... hoppas ni alla mår bra och
Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Tass

All those goodies and then.. PRISONER OF AZKABAN xD Jag ba "OH SHIT!" xD Hmm~, du gjorde ju en lista över smexiga kvinns, då borde väl jag försöka knåpa ihop en över kexiga män ;>

2009-08-03 @ 01:44:13
URL: http://nullstorm.r00t.la
Postat av: ica

haha, tol. Jag ska göra en över snygga män också tänkte jag... Det kommer bli lite svårare : <



Haha, alltså, hon som är nummer 1 är jue hon som spelar azkabanbruden XD hon äe snyggo <3

2009-08-03 @ 10:08:06
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: ica

awr, awr, awr, jag ska göra en sån lista också... XD det kommer bli much svårare :<

2009-08-03 @ 10:48:13
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Oj, vad Evanna Lynch har långa ögonfransar! Undrar om de är äkta, hmm. Haha, lite random kanske.

2009-08-04 @ 00:17:59
Postat av: ica

fiffi: njaa... de är nog fejk tyvärr : /

2009-08-08 @ 13:28:09
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0