Inlägg nr. 134 - Black heart

Black heart av Holly Black
Den tredje och (antar jag) sista boken i berörar-serien. Det här är nog första gången jag önskar att en författare kunnat fortsätta på serien. Jag är inte redo att slitas från karaktärerna ännu. Jag vet inte om det var övergången till engelska, övergången till talbok eller om jag helt enkelt bara börjat älska karaktärerna men jag vill inte att det ska vara slut. Men Black heart hade ett väldigt avslutat slut, vilket iofs är bra, men! (sorg)(det här är inte ett så coherent recension).
 
Summan av kardemumman är att jag rekommenderar den här serien! Språket är bra, handlingen är bra, karaktärerna är fina och den politiska aspekten i boken är en tolkning av vårt eget samhälle, på de sätt det är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0