Rant nr. 61 - Önskelista

Jag insåg just att jag tvingat hela min familj att skriva sina önskelistor, medan jag själv inte har gjort en ännu! Dålig stil, Ica! Så här kommer den:

  • Cykel (en billig, begagnad (typ polisen-style) damcykel med korg och pakethållare och lyse och fungerande bromar. Allt jag begär)
  • Säng (jag vill ha en dubbelsäng, eller iallafall en ny madrass så jag slipper min helvetiska säng som stjäl flera timmar av mitt liv varje dag.)
  • Katatonia-skiva (Last fair deal gone down)
  • Harry Potter-filmer. (förutom sexan: the half-blood prince och ettan: harry potter and the philosopher's stone)
  • scrapbook-materiel

Enjoy!


Här kommer en bild som Ammo och jag gjorde sist jag var hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0