Rant nr. 38 - Tranås och annat...

Jag har ju då spenderat en del tid i en liten håla som kallas Tranås. Jag tänkte visa lite vad jag har haft för mig när jag varit där (och är fortfarande, för den delen...)

Jag har flummat med den här filuren



Jag har fyndat filmer!

2 boxar á la 6 skivor värd film!
X-men triologin
Matrix-trologin
Slå det ni!

Matat fåglar med Ammo


beundrat Idas häftiga inredning



Ida är bara för häftig. Vet ni vad jag fick av henne i födelsedagspresent? Vet ni det? Antagligen inte...

Jag fick... det här:

En hund! Gjord efter stjärnbilden "lilla hund"

Lilla ögonbrynet av Mohawk heter han <3

Kram på er alla och
Enjoy!



de här kläderna ska jag nog försöka sy...

Kommentarer
Postat av: Ida

Aww sötis:)

Vi måste verkligen ses snart:)

2009-07-28 @ 01:17:12
URL: http://saganomenida.blogg.se/
Postat av: ica

aaw <33



klart! vad tror du om nördkväll imorgon eller torsdag? : 33

2009-07-28 @ 16:48:48
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0