Rant nr. 34 - Harry Potter


På onsdag är det dags! Det som vi alla väntat på! Harry Potter and the half-blood prince har premiär!

För min del blir det för-pepp-kväll hos Ida, med Emelie och Ammo! Vi ska kolla igenom alla de fem filmer som hittils haft premiär och läsa fanfiction och diskutera böckerna (och rent allmänt ha det nice <3)

Just nu läser jag boken i förberedelse. Den är bättre nu är vad jag tyckte när jag läste den sist (kanske för att jag var beredd på vad som skulle hända, kanske för att jag är bättre på engelska...) och har nu bara några hundra sidor kvar.

Hoppas ni alla är lika pepp som jag! Kram på er alla och
Enjoy!


Att Emma Watson ser bra ut som få gör ju inte saken sämre, den heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0