Rant nr. 54 - Hur definierar ni ödmjukhet?

Jag älskar logik.

Till att börja med. Grammatiken? Känns som att det saknas något där på slutet va? Man förstår vad det handlar om, men tyvärr går det inte bra att blanda kinesisk grammatik med svensk. har jag hört... :/

Nummer 2? Ursäkta? Ödmjuk? Om du anser ödmjukhet vara en av dina positiva egenskaper så är du, sorry to say, inte ödmjuk.


I övrigt är jag ledsen att så lite har skett på bloggen på sistone. Tenta nästa vecka vilket (inte alls) förklarar det.
Såg på "lost in Austen" idag. Och missade ett samtal från Eggnog och Vanesse tydligen. Synd, så länge sedan man träffades, och idag hände inget vettigt. Fick inte ett enda litet tecken pluggat. Skulle ha träffat Jenny och en av hennes kineser, men hon ringde aldrig och eftersom jag hade en seg start så kom jag mig inte för att själv höra av mig :/ Nu har jag iaf skrivit ett schema för tentaveckan! Ett schema från 8.00-21.00 (med undantag för de dagar jag har lektioner.), av vilka 8 timmar är plugg varje dag. Ska det ske så bör det ske ordentligt.

Ett litet treat för er som läser det här (vilken ni tyvärr säkert sett innan om ni följt mig på bdb):


Love y'all och
Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0