Rant nr. 22 - Ang. Ben&Jerrys, krokar, bröderna Fluff och headerbilder

Random saker som hänt sen jag kom hem från Tranås.

När jag var i Tranås så upptäckte jag en ny Ben&Jerrys-favorit!

När jag kom hem så var jag naturligtvis tvungen att köpa den. Men först!

Så undersökte vi det här....
När jag var i Tranås, hemma hos Ida mer bestämt så fick jag ett lustigt SMS från Elin där hon frågade om jag varit arg på tavlan vi fick av mormor och morfar och plockat ner den. Den hade trillat. Det lustiga är...

den ser fortfarande ut såhär!
den var upphängd runt runda krokar såhär:

och ändå har den lyckats trilla! Jag ger upp, jag fattar inte hur det gick till! Om någon förstår, snälla skriv in till programmet och förklara!

Elin hade dessutom fått paket från England som det stod såhär roligt på:

haha, hen försökte ju iaf... : )

för några veckor sedan när jag kom ut i vardagsrummet så satt Elin och tittade på den här

som hon hade fått länkad till sig av sin syster. Jag tittade henne över axeln en stund, tills jag insåg att jag sett den innan. Det är videon som mina gamla klasskompisar/skolkompisar slängt ihop till julavslutningen för några år sedan! Världen är bra liten... Kul eller vad!?

Enjoy!


Jag tänkte visa vilka andra bilder jag hade funderat över att ha som header!
Alla är (c) Ica (jag)

Bild nr. 1

tagen från stugan på Torpön.

Bild nr. 2

den här hade varit perfekt. om den inte varit så vissen dårå...

Bild nr. 3


Bild nr. 4


Bild nr. 5

taget i Uppsala

Bild nr. 6

den här har jag laddat upp innan...

Så varför valde jag då en bild som var (c) Inte Ica? Jo... För att den är mer äg än jag någosin kommer kunna bli! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0