Rant nr. 2 - lägenheten

Jag lovade för länge - länge - sen på bdb att jag skulle lägga upp bilder på mitt Alice-rum. Det hände aldrig - men nu så!


jepp, lampan hänger upp-och-ner...

Och det var inte så mycket, men seriöst, det ÄR inte så mycket Alice-känsla i mitt rum längre. Jag tröttnade lite på det - vill att det ska se vuxnare ut... men gardinerna, lampan och spelkorten är ju fortfarande kvar i alla fall! FTW

vardagsrummet när vi precis flyttat in - underbart flyttstök och avsaknad av möbler : P

fönstret var helt hemskt...


efter några månader...


och när jag var hemma i sthlm i helgen så fick jag lite stolar och en tavla a mormor och morfar. <3

jag har älskat den där tavlan och en syster till den enda sedan jag var liten

det som gjorde störst skillnad dock, enligt mig, var mikron vi fick.

gamla mikron vs. nya --> vilken vinner va?











När jag kollade igenom gamla bilder så hittade jag den här, som jag tog när vi var ute i vår sommarstuga i somras. Underbar stämning, och jag bara älskar himlen.

jag har den i större format ifall någon skulle vilja ha (typ bakgrund eller nåt : P)

Jag pratade med min underbara klasskompis Sanna för några dagar sen och hennes katt, den här gullungen:

ska få kattungar och hon frågade om jag ville ha en. åååh, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, men jag kommer inte kunna övertala Elin. Hon är livrädd och allergisk mot katter </3

Men tack Sanna, och jag hoppas att kattungarna kommer få ett bra hem!

Enjoy!



Riktiga koreaner

vs. Ica som korean

Vem vinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0