Rant Introduktion

Ni som läser det här känner nog mig, men jag ska ändå ta mig tid att skriva en presentation.


Det här är jag, Ica:
söt

Jag kommer från början från Stockholm, har bott under en stor del av min barndom i småland/östergötland men bor nu på det här stället i Uppsala:
boende

tillsammans med den här tjejen, Elin heter hon:
elin
Elin och jag pluggar språk på Språkvetarprogrammet på Uppsala Uni.



På fritiden tycker jag om att titta på asiatiska tv-serier*(1), läsa, umgås med mina vänner, och spela på det här instrumentet*(2):
klarinett

Jag missbrukar te, skriver lite noveller i hopp om att få ge ut något så småningom och syr för att kombinera nytta och nöje. Jag syr upp "vardagskläder" mm. på beställning. Får det lov att vara några teasers?*(3)

Vad jag hoppas kunna ådstakomma med att starta den här bloggen är för att ha någon ställe att prata av mig på, samt att dela med mig av bilder och mina framsteg.

Enjoy!



Fotnoter
*(1) för er som inte är vana vid de här termerna tänkte jag förklara dem eftersom jag troligtvis kommer använda mig av dem flitigt.
J-drama: japanskt drama
K-drama: koreanskt drama
T-drama: taiwanesiskt drama
K-drama: kinesiskt drama

*(2) en klarinett för er som inte vet...

*(3)

alkmene


Kommentarer
Postat av: Maja

söteplutt! :)

2009-05-19 @ 16:37:37
URL: http://hypocrite.blogg.se/
Postat av: Maja

sötplutt! :)

2009-05-19 @ 16:38:59
URL: http://hypocrite.blogg.se/
Postat av: ica

men aww :*

2009-05-19 @ 17:52:00
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0