Rant nr. 25 - Border Crossing 2/10

Jag hatar den här boken!?


Okej, det finns värre böcker, faktiskt. Jag ska skriva om den sämsta bok jag någonsin har läst när jag kommer ner till Småland igen. Usch! Men that's beside the point...

I alla fall! ...Det här var en bok vi läste till skolan. Den var tråkig, långsam, tröttsam och emo. och DÅLIG! Och som om det inte vore nog så trillade den ner på min fot när jag skulle sortera in böckerna i bokhyllan häromdagen! Den här hemska litteraturens monster har något emot mig och jag har något emot den!

Den skulle nog få en högre poäng än 2/10 om det inte vore för det här

vänligen ignorera att mina fötter ser ut som våldsoffer. Det röda kommer från boken, den konstiga nageln klämdes för åratal sedan och håller nu på att trilla av (en ny nagel håller på att växa ut under och den trycker på) och resten av skråmorna kommer från skoskav...

Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0